facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Rio izle

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Rio izle" için 82 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. yagmur yagmur Mayıs 23rd, 2013 at 20:05

    bu çokkkkkkkkkk güzel bir film ben beğenerek izliyorum

  2. ergül ergül Mayıs 28th, 2013 at 19:29

    harikaaaaaa

  3. Nisa Hoşkara Nisa Hoşkara Haziran 4th, 2013 at 14:56

    harikaa bir film muhteşem 9999999999 kerede izlesem ssıkıkmam
    :d

  4. Enes Enes Temmuz 18th, 2013 at 03:32

    Evet aynen çok güzel bir film her gün 3 kere izlesem bıkmam

  5. Ekim Ekim Temmuz 27th, 2013 at 16:08

    çok güzel bir film bu film için ne desem az izlemenizi tavsiye ederim…

  6. ceren ceren Ağustos 30th, 2013 at 12:41

    ben bu filme bayılıyom sonsuza kadar izleyebilirim harikaaaaa

  7. Emré Emré Eylül 28th, 2013 at 11:57

    şarkısı çok hoşuma gitti

  8. mehmet mehmet Ekim 20th, 2013 at 16:50

    ben bunun minicik bir kısmına azıcık baktım kabus gördüm.

  9. Gamze Gamze Ekim 26th, 2013 at 00:37

    SPR bi film tavsiye ediyorum

  10. ismimden sana ne? ismimden sana ne? Kasım 1st, 2013 at 11:03

    bu çokkkkkkkkkk güzel bir film ben beĞenerek izliyorum

  11. büşra büşra Kasım 4th, 2013 at 22:10

    çok güzel bi fillllllllllllllllllmmmmmmmmm

  12. rabia rabia Kasım 14th, 2013 at 22:58

    harikaydı özellikle o şarkıda dansları çok romantikkkkkkkkkkk

  13. mehtap mehtap Aralık 29th, 2013 at 20:12

    muhteşem süper bayıldım harikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. caner caner Ocak 15th, 2014 at 20:03

    cok guzel

  15. didem didem Ocak 18th, 2014 at 18:10

    muhteşem ötesi tavsiye ederim kesinlikle izlemeniz lazım

  16. didem didem Ocak 18th, 2014 at 18:17

    süper tavsiye ederim

  17. Kağan Kağan Ocak 19th, 2014 at 15:01

    BİR GÜNDE 2 3 KEZ İZLİYOM..

  18. ceren ceren Ocak 19th, 2014 at 15:41

    iğrençti

  19. elif elif Ocak 19th, 2014 at 16:04

    muhteşem bir film kim görse bırakmaz 11 nisana kadar bu filmin başalamasını beleyemem

  20. emrah emrah Ocak 19th, 2014 at 16:25

    süperrrrrrrrrrrrrrrrr

  21. DİLOŞ DİLOŞ Ocak 20th, 2014 at 18:16

    SEVDİM BU FİLMİ AMA HERKEZ YORUMUNU ABARTMİŞ YOK BİRİSİ 999999999 KERE İZLERİM FLAN DİO :P

  22. melek melek Ocak 20th, 2014 at 20:01

    bu film olağan üstü mühteşem fevkalade üstü fevkalade baağıldım çok güzel.

  23. elif arslantaş elif arslantaş Ocak 20th, 2014 at 23:40

    çoook güzel bir flm hem elenceli hem komik hem de güzel sizlere tavsiye ediyorum umarım beyenirsiniz ama demeye bile gerek yok beyeneceyiniz den eminim kim beyenmes ki ? :):):)

  24. fatih fatih Ocak 23rd, 2014 at 11:48

    bence cok güzel bir filim 100 de 100 alır diyorum

  25. irem irem Ocak 23rd, 2014 at 14:46

    Harika bir film.Dünyanın en güzel filmi

  26. murat murat Ocak 23rd, 2014 at 22:26

    en sevdiğim film bu hiç sıkılmam

  27. kemal kemal Ocak 25th, 2014 at 13:48

    cccccoookkkkkkk guzel bir filim umarim rio2 de cikar

  28. pınar pınar Ocak 25th, 2014 at 16:21

    mavili ile sevgilisi pekte yakışıklı ve komik galiba komedi filmi zaten ben bu filmi fox tvde izlemiştim geçen haftaydı ama bu filmi herkese tavsiye ederim ………………

  29. Ecenur-Harika Ecenur-Harika Ocak 25th, 2014 at 18:55

    beenn bayıılldıım ikinciyi de izliyceeemm sinemasına gitçemm harika.müthiş,muhteşem,olağan üstü, ne kadar izlersem izliyim hayatta bırakmam her gün izliyom yaa harika,mavili çok tatlı satı kuşun adı ne adını bilmiyom ama havalı diyoruz diyerşişkoya da mordekay diyoruz ama Linda çoookk güzel hepsi muuhhhttteeşeeemm

  30. ebrar ebrar Ocak 26th, 2014 at 20:13

    cok güzel süper

  31. cemile cemile Ocak 27th, 2014 at 12:39

    çok güzel bir film herkese tavsiye ederim

  32. asi asi Ocak 27th, 2014 at 20:25

    bunu izledikten sonra kuşum bana daha çok bağlandı

  33. Baran Baran Ocak 28th, 2014 at 19:55

    Bence bu filmde geçen hikaye aşk ve korku (vb)Şeyler Ben bu filme bayıldım Aynı arkadaşımızın dediği gibi Bende filmi beğenerek izliyoru :DDdaha doğrusu filmin 2,3 de çıkacak bence bu filmi çok severek izleyin.Ve filmi beğenmeyenlerede yuh diyorummm…Ve Son

  34. Şevval Abaz Şevval Abaz Şubat 1st, 2014 at 19:17

    Harika cok güzel ve şarkısı cok romantik

  35. erkan erkan Şubat 2nd, 2014 at 22:18

    tek kelimeyle harika

  36. Alis Alis Şubat 14th, 2014 at 18:47

    Ben nü filmi çok beğeniyorum birazda duygusal çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllll birrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr filmmmmmmmmmmmmm GERÇEKKKKKKKKKK
    RİOOOO BAŞKA
    YERDE BULAMASSInnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    RİO !!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. Kaan Berke Akyürek Kaan Berke Akyürek Şubat 17th, 2014 at 10:35

    Evet arkadaşlar iyi bir haberim var film çok güzel ve ayrıca! Rio 2 De var 11 Nisan 2014 te sinemalarda!

  38. hasancan hasancan Şubat 23rd, 2014 at 14:57

    çok güzel bi filmmmmmmmmmmm bayıldımm :)

  39. burak burak Şubat 23rd, 2014 at 19:29

    valla çok güzel bir film herkese öneririm

  40. dogu dogu Şubat 24th, 2014 at 19:23

    cok güzel bubayıldım tek kelimeyle afez

  41. elif elif Şubat 27th, 2014 at 20:17

    ben bu fillmi çak beyendi muuuuuuuuuuuuuuuuhtttttteeeesseeeemmmm

  42. onurcan onurcan Mart 2nd, 2014 at 14:07

    süper filmdi okadar güzeldiki favorim oldu izleyecek bir şey bulamadığımda bunu izliyorum

  43. elif yaren aydemir elif yaren aydemir Mart 4th, 2014 at 18:37

    çok güzel yaaaaa

  44. mehmetali mehmetali Mart 5th, 2014 at 21:58

    en güzel filim denilebilir

  45. Mert Mert Mart 10th, 2014 at 18:06

    Buz devrinden sonra en güzel filim bu herkes kesinlikle izlemeli ben çok beğendim harika anlatmaya kelimeler yetmez

  46. arzu atasoy arzu atasoy Mart 11th, 2014 at 18:01

    harika bi film 100 kere daha izlerim :*

  47. hamza hamza Mart 15th, 2014 at 10:59

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa süper ötesi be

  48. Queen Queen Mart 23rd, 2014 at 20:27

    Süper bende de mavi macaw var.Ve çok akıllılar aynı mavili gibi yani kuşum mavilinin aynısı :)

  49. selim selim Mart 29th, 2014 at 22:00

    aga müthiş bişemiş yha dur o zana bende sevgilime kendimi öptüriyim bende uçammmmm

  50. arzu arzu Mart 31st, 2014 at 19:17

    çok güzellllllllllllllllll

  51. benjo benjo Nisan 1st, 2014 at 15:42

    öpüşmeli yeri güzel hele mavili ve harikanın

  52. salih salih Nisan 2nd, 2014 at 20:10

    ben çok sevdim şimdi izliyorum

  53. efe efe Nisan 3rd, 2014 at 22:42

    süper çokbeyendim çokiyi mükemel bitane flim çok iyi herkez izlese 159 kere izler hata 123456185789 insan izler çok beyenirler benden tavsiye 1569 kere izleyin hata 159458954843158 kere izeyin ben şukadar izlerim 159834866747864000589 kere bunu bilin söper bile dil mükemelinde ötesi bu yani şunu demek istiyorum çok çok çok çok çok çok çok mükemel

  54. yorumcu yorumcu Nisan 4th, 2014 at 12:44

    super ama daha guzel olbilirdi

  55. gamze ezgi (hayvansever bir kız çocuğu) gamze ezgi (hayvansever bir kız çocuğu) Nisan 4th, 2014 at 18:49

    İnanılmaz harika bir film.Bayıldınm beğenmeyen yoktur herhelde.Herkese tavsiye ediyorum.Ölene kadar izlesem bıkmam. Yşasın Mavili yaşasın Harika ! :) 2 de çıksın lütfen.

  56. duygu duygu Nisan 4th, 2014 at 21:14

    çokk güzel ama frozen daha daha güzelllllll

  57. salih salih Nisan 7th, 2014 at 15:23

    çok güzelllllllll 2.ye izliom

  58. bTUHAN bTUHAN Nisan 8th, 2014 at 21:46

    GÜZELMİ ACA BA

  59. Mehmet Mehmet Nisan 11th, 2014 at 08:30

    Muhteşem bir filim

  60. selana selana Nisan 12th, 2014 at 16:48

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  61. samet samet Nisan 13th, 2014 at 12:24

    oha lan muhteşem yhaaaaa

  62. alera alera Nisan 14th, 2014 at 09:19

    Ben onun sinemasına gittim gitmek isteyen Kızılay büyülü fener sinemasına gitsin tabi ankarada olanlar için ben Rio 2 ye gittim

  63. umut umut Nisan 17th, 2014 at 21:20

    salakça bir film

  64. murat murat Nisan 22nd, 2014 at 21:35

    cok güze ama 2. daha güzel ben izledim

  65. İrem İrem Nisan 24th, 2014 at 20:15

    çook güzel herkesin izlemesini isterim :) :) <3 <3

  66. samet samet Nisan 25th, 2014 at 20:21

    güzel ama korku filimleri daha güzel mesela örnek olarak korku kapanı orda iki yamyam var testere dabbe bircin vakası elcin ruhlar bölgesi 1 ve2 onları bence izleyin ama altınıza sıçarsınız o yüzden izlerken bez takın ve yanınızda bir büyük olsun

  67. edvırt edvırt Nisan 25th, 2014 at 21:29

    harrikağğğ babacım ben maviyim

  68. doğa doğa Mayıs 1st, 2014 at 14:46

    çok güzeldi 2 sinide izledim süper tavsiye ederim

  69. burak burak Mayıs 5th, 2014 at 15:57

    çokkkkk güzel bir film

  70. doğa tunç doğa tunç Mayıs 7th, 2014 at 17:46

    süper bir film mutlaka izleyin

  71. mustafa mustafa Mayıs 13th, 2014 at 22:52

    ha ha çok komik mavili uçamıyo

  72. çok güzel hergün izlicem çok güzel hergün izlicem Mayıs 14th, 2014 at 09:07

    harika her gün izlicem artık

  73. samet samet Mayıs 14th, 2014 at 10:00

    çok güzel bir film

  74. mert mert Mayıs 14th, 2014 at 10:20

    çok güzel bi filim herkez izlemeli alvin ve sincaplar 3 rekor kırıyor

  75. bilinmiyor bilinmiyor Mayıs 14th, 2014 at 16:27

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çk gzl br flm tvsye edrm

  76. Nesibe nur Bolat Nesibe nur Bolat Mayıs 14th, 2014 at 20:29

    Valla ne diyom ben yaa tek kelimeyle biiiiiir haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cok begendim

  77. ayşe ayşe Mayıs 15th, 2014 at 16:02

    ama ben yalnızca 10dkk sıa bakabiliyorum sonta kendi kendine kapanıo

  78. bertu bertu Mayıs 15th, 2014 at 17:45

    çok güzel

  79. melek melek Mayıs 15th, 2014 at 20:06

    Abi opüştülerya o razı biraz sapıklık ama yuram fa gördüm çok güzeldi
    noldu bilemezsiniz abi harika yla bn saten ben
    maviliydim çocuklarımız oldu ya çok güzel
    =) :DDDDDDD

  80. hilal hilal Mayıs 16th, 2014 at 18:11

    çok güzel

  81. sennur sennur Mayıs 17th, 2014 at 11:33

    çokk güzel ama ya :) :*

  82. pret pret Haziran 22nd, 2014 at 15:13

    çokkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllll harika ötesi bayıldım

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)